söndag 22 november 2009

Lingonkrans

Skönt väder vi haft idag. Sol från en klarblå himmel och några plusgrader. Nästan så man får vårkänslor i november. Plockade lite lingonris och band ihop dem till några kransar.
.

Ytterdörren fick en fin krans.

I sovrummet hängde jag upp ett hjärta.
.
I köket började jag smått julpynta. Gubben bara suckar åt mig, men låter mig hållas. Barnen däremot är ju överlyckliga när små tomtar börjar kika fram här och där. Min jul innehåller mycket rött blandat med vitt och guld.
Kramar

2 kommentarer:

Käranån sa...

Så fina kransar! Jättefint pepparkashus du har gjort, tack för tipsen varifrån du tagit modellen.

Ann-Sofie sa...

ÅÅh vad mycket fiint du har här. Jag är ju nybörjare inom detta..men jag såg att du ngnstans skrivit att tilda är beroendeframkallande och det stämmer :)