lördag 22 augusti 2009

Nya korgar

Hej och gomoron!
.
För tillfället är det ganska glest på pysselfronten. Har fullt upp med att få vardagen att rulla på nytt. Är tillbaka i arbetslivet efter mammaledigheten och att bli van med alla nya rutiner tar på krafterna.
.
Tänkte dock visa mina två nya korgar som jag placerat i hjälpköket. Har tänkt dem som förvaring för flickornas vantar och mössor som börjar plockas fram igen.

Har märkt en tendens att jag mer och mer har börjat gilla pastellfärger, blommigt och romantiskt i inredning. Det märks ju på denhär bloggens utseende också. Mitt hem är ju annars inrett i ganska varma färger, så jag undrar vart det bär hän nu? De två stilarna går liksom inte riktigt ihop.
.
Idag hittade jag också ett mycket klokt inlägg av en bloggare som heter Hanna med bloggen "Det stora grå huset". Hon har så rätt angående de inredningstrender som råder nu. Läs och delta i hennes tävling här!
.
Ha en bra helg!

Inga kommentarer: