söndag 3 januari 2010

Det nya året!

God fortsättning på det nya året alla läsare!
.
Min skrivarblogg avslutade jag till nyåret, så i fortsättningen bifogar jag lite mera text här.
.
Här har det kommit massor av snö och landskapet där ute ser ut som på ett julkort. Underbart vackert, fast jag annars inte är nån stor snö och vinterfantast. Mycket snöskottning har det blivit och pulkaåkande från de stora snöhögarna som bildats. På kvällarna har vi badat bastu och sedan myst framför tv:n.
Nyåret firade vi hos våra goda vänner och hade en trevlig kväll med god mat och fyrverkerier. Tack T & V för den fina kvällen!
.
Här ser ni lite av mina julklappar. Fick detta av min käre man eller rättare sagt fick jag ett presentkort att handla Tilda-saker för. Var igår och inskaffade fina tyger, den nya boken och den fina förvaringslådan för Tilda-tillbehör. Nu skall här sys bara jag får ledig tid för det!
.
Har inte gett något nyårslöfte, men hoppas jag skall få lära mig nåt nytt under året!
.
Kramar

Inga kommentarer: