lördag 10 april 2010

Ett tag sen sist

Hej alla vänner!
En bråd arbetsvecka är slut och jag har inte haft någon som helst tid med att sitta framför datorn. Igårkväll när jag kikade in på min blogg blev jag mest förfärad när det stod Glad påsk på mitt sista inlägg och jag hade ingen som helst idé vad jag skulle börja uppdatera med. Det får bli lite allt möjligt nu, inget pyssel för det har jag bara gjort på jobbet de sista dagarna.
.
Påsken är bortstädad och jag har bara ett gult ljus kvar som jag försöker bränna upp. Har den i vardagsrummet bredvid min staty av en liten flicka.
Gillar den jättemycket. Det är väl närmaste jag kommer madonnorna som så många gillar idag. Madonnor är inte min grej, liksom.
.
Veckan har som sagt varit stressig. Förutom bastu varje kväll har jag också blivit beroende av min spikmatta som jag fick till födelsedagspresent i höstas. Åh, va skönt det är att ha den och vad avslappnad man blir. Jag har till och med somnat några gånger med den.
.
En annan sak jag gillar är denna manick för huvudmassage. Huu, vilka kårar den framkallar, speciellt om nån annan masserar en. Rekommenderar er att skaffa en sån. Perfekt som gåva åt den som annars har "allt".
.
Till sist ger jag er alla en bukett med tulpaner som tack för att ni kikar in och för alla gulliga kommentarer! :)
Under kvällens lopp skall jag försöka hinna kika in till er andra också!
.
Kramar

5 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Härliga tulpaner! Hoppas att du får ha lite ledigt nu över helgen och hinner koppla av.

Jenny sa...

Hej Monica!
Tack för de fina tulpnerna:)

Det låter jättehärligt med bastu varje kväll, det önskar jag att vi hade här hemma. (både jag o sambon har finska gener så det är liksom ett måste med bastu;))

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

alegni sa...

jodå, spikmattan är en bra uppfinning. själv ligger jag inte så ofta på vår, maken däremot är en flitig användare.
jag har testat en sådan där huvudmassör en gång, och kalla kårar är precis vad den framkallar. men det var ändå inte obehagligt på något som helst sett.
tack för tulpanbuketten :)

Lyckoslanten sa...

Hej! Hoppas du har en skön helg! Spikmattan gillar jag, men glömmer att använda den dagligen. huvudmassören ahr varit nära att följa mig hem flera gånger... Vackra tulpaner som jag gärna tar emot virtuellt. Fortsätt njut av helgen! ♥

Annelis hantverk sa...

Så söt hon är din lilla flicka! Tack, vackra tulpaner!
Ha det skönt på din matta!